lørdag 6. november 2010

Nettskya

Nå har jeg opprettet et dokument på Google Docs!

Dokumentet har jeg delt med en kollega, og jeg håper at hun redigerer det. Jeg ser mange spennende muligheter her... Det er en fin måtte å dele kunnskap med andre og til å få nye impulser og idéer. I fjor fikk jeg tips om et nettsted som heter Dropbox fra en elev. Dette fungerer på noenlunde samme måte som Google Docs, men man må betale for mer enn 2GB lagringsplass. Jeg skal undersøke disse tjenester mer grundig etterhvert.

Jeg laget et nytt dokument som var en Google-oversettelse av det første. Ikke verst!Jeg vet godt at man ikke må stole helt på oversettelsesprogrammer, men de kan være til hjelp også.

Slideshare er et nettsted som jeg kjenner fra før og liker godt. Jeg må innrømme at jeg har aldri lagt ut noe der, men henter inspirasjon fra andres innlegg. Det er veldig lærerikt å se på presentasjoner fra kurs og konferanser som man ikke kan dra til selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar